چطور وارد سرویس کسب درآمد از آپارات شویم؟ + تعرفه درآمد از آپارات

حمایت از تولیدکنندگان ویدیویی همیشه یکی از اهدافِ آپارات بوده و به روش‌های ساده از گذشته همیشه وجود داشته است؛ گاه با حمایت‌های مستقیم و تبلیغ محتواهای برنامه‌سازان، تلاش برای جذب اسپانسر و به ویژه برنامه‌ای مدون و جامع با عنوان «سیستم کسب درآمد آپارات».

در این سیستم، تولیدکنندگان محتوا با رعایت برخی شرایط و قوانین می‌توانند شریک آپارات شوند و به ازای هر تبلیغ که در ویدیوهای‌شان نمایش داده می‌شود درآمدزایی داشته باشند. این سیستم از ابتدای فعالیتش تاکنون با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شده و در حال حاضر صدها نفر تنها با تولید محتوای باکیفیت توانسته‌اند درآمد ماهیانه خوبی داشته باشند و تولید محتوا را به عنوان شغل اصلی خود مدنظر قرار بدهند.

با توجه به این که یکی از سوالات رایج کاربران راجع به نحوه ورود به سیستم درآمدزایی آپارات، تعرفه درآمد و نحوه محاسبه درآمد هر کانال است؛ در این مقاله تصمیم داریم، هر آن چه لازم است در مورد آموزش درآمدزایی آپارات بدانید را برای شما توضیح دهیم و شاخص‌های موثر بر درآمد هر کانال و روش محاسبه درآمد ماهیانه را خدمت شما شرحدهیم. همچنین، برای این که دید بهتری از وضعیت درآمدزایی داشته باشید رقم درآمد چند کانال فعال را به طور نمونه اعلام می‌کنیم. با ما همراه باشید.

سیستم درآمدزایی آپارات چیست؟

آپارات در سال ۱۳۹۶ بصورت محدود و بسیار حداقلی تصمیم به افزودن امکان درآمدزایی مستقیم از تولیدات ویدیویی گرفت و اولین سیستم درآمدزایی را ایجاد کرد. اما این سیستم در ابتدا با مشکلات زیادی مواجه شد و همین مشکلات، شروع مسیر جدیدی برای بهبود و ارتقاء این سیستم بود.

کسب درآمد از آپارات

با رشد تولیدات ویدئویی و تعداد تولیدکنندگان محتوا، در سال ۱۳۹۸ نیاز شدید به سیستمی پیدا شد که اول از همه مستقل از آپارات نباشد و جزوی از بدنه آپارات باشد و دوم این‌که محتوای مخاطب پسند در آن درآمد بهتری را کسب کند. برای انجام این کار لازم بود مبنای محاسبه درآمد کاربران تغییر می‌کرد و نیاز به مبنایی بود که ارتباط بیشتری با کیفیت یک ویدیو داشته باشد. در نتیجه، از بین گزینه‌های موجود، مبنای محاسبه را بر اساس زمانی که مخاطبان تولیدات ویدیویی را تماشا می‌کردند، قرار دادیم.

این تغییر باعث شد تا محتواهای ویدیویی باکیفیت‌تر شوند و تولیدکنندگان آپارات، زمان بیشتری را صرف نوشتن اسکریپت‌های کاربرپسند، تیتر جذاب و طراحی کاورهای شیک کنند. و این عامل باعث شد تا مخاطبان استقبال بیشتری برای تماشای یک ویدیو داشته باشند.

با وجود تغییرات مثبت، اما همچنان مشکل عمده‌ای وجود داشت و آن هم عدم دریافت مقدار متناسب درآمد در مقایسه با سودآوری کانال بود! این عدم تناسب هم به معنی کسب درآمد کمتر و هم به معنی کسب درآمد زیادتر بود. به معنی ساده‌تر ما از تولیدکنندگان حمایت می‌کردیم، اما جیب هایمان یکی نبود.

تفاوت نقطه درآمد آپارات با نقطه پرداخت تولیدکننده‌ها تا زمانی که از تولیدات خوب حمایت می‌شد برای آپارات دغدغه‌ای نبود، دلیلی که باعث تغییر این سیستم شد عدم تناسب مقدار پول سازی یک کانال و دریافت متناسب و مساوی همه از این مقدار بود.

همین‌طور وجود موانع دیگری که کاربران بارها در نظرات خود آن‌ها را با ما به اشتراک گذاشته بودند و صحبت و تعامل با کاربران فعال در این سیستم، در نهایت باعث شد تا دست به تغییراتی بزنیم و نهایتا در اسفند ۱۴۰۱ از طرح ویژه حمایت از تولیدکنندگان ویدیو رونمایی کنیم.

چطور وارد سرویس کسب درآمد آپارات شویم؟

خب، تا اینجا در مورد سرویس اینکام صحبت کردیم و شما را با پنل درآمدزایی آشنا کردیم. اما چطور می‌توانیم وارد این سرویس شویم؟ آیا هرکس که حساب کاربری در آپارات داشته باشد می‌تواند از آپارات، کسب درآمد کند؟ شرایط و قوانین درآمدزایی از آپارات چیست؟

۱- درآمدزایی برای تولیدکنندگان محتوا

آپارات در این مورد یک شرط اولیه دارد: شما حتما باید تولید کننده محتوا باشید و صفر تا صد محتوای ویدیویی منتشر شده را خودتان تولید کرده باشید.

به این ترتیب، افرادی که ویدئوهای دیگران را ویرایش یا بازنشر می‌کنند تولیدکننده محتوا محسوب نمی‌شوند و نمی‌تواند وارد سرویس درآمدزایی سایت آپارات شوند.

علاوه بر این، دوبله کردن ویدیو یا اضافه کردن زیرنویس به یک ویدیو یا میکس چند ویدیو، تولید محتوا محسوب نمی‌‎شود.

تولیدکنندگان محتوایی که وارد سیستم درآمدزایی می‌‎شوند برای تداوم همکاری لازم به رعایت برخی قوانین هستند. این قوانین مربوط به نحوه درآمدزایی از آپارات و فعالیت شما است. برای مطالعه جزئیات بیشتر این قوانین را می‌توانید در صفحه قوانین تولیدکنندگان بخوانید.

۲- تعداد دنبال کنندگان

اگر با تعاریفی که گفتیم خود را یک تولید کننده محتوا می‌دانید نوبت شرط بعدی برای درآمدزایی از آپارات یعنی تعداد دنبال کنندگان کانال شما در آپارات است.

از آنجا که درآمد شما بر اساس نمایش تبلیغات و میزان بازدید محاسبه می‌شود لازم است حداقل تعداد دنبال کنندگان را داشته باشید. بر طبق قوانین آپارات، حداقل ۲۰۰ دنبال کننده به عنوان تعدادِ حداقلی برای ورود به سرویس اینکام آپارات در نظر گرفته شده است. آپارات بزرگ‌ترین پلتفرم اشتراک ویدیو در ایران است و بازدیدکنندگان بسیار زیادی دارد. بنابراین، اگر محتوای دست اول و جذابی تولید کنید مطمئن باشید رسیدن به این رقم اصلا کار سختی نخواهد بود.

۳- آمار نمایش کانال

شرط سوم و آخر برای ورود به پنل درآمدزایی آپارات، آمار نمایش کانال شماست. برای این که بتوانید از نمایش تبلیغ در ویدیوهای‌تان کسب درآمد داشته باشید لازم است آمار حداقل ۳ هزار ساعت نمایش در بازه زمانی ۳ ماه اخیر را داشته باشید.

درخواست عضویت در سیستم درآمدزایی آپارات

اگر هر سه شرط لازم را دارید به شما تبریک می‌گوییم. به عنوان یک تولیدکننده محتوا می‌توانید شریک آپارات شوید و به ازای هر تبلیغ که در ویدیوهای شما نمایش داده می‌شود مبلغی به شما تعلق پیدا می‌کند.

پس از ساخت اکانت آپارات برای درآمدزایی لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید و بعد وارد صفحه درخواست عضویت شوید.

در این صفحه وضعیت کانال شما از لحاظ تعداد دنبال کنندگان و همچنین مدت زمان تماشا بررسی می‌شود و همان طور که در تصویر می‌بینید در صورتی که هر دو شرط را داشته باشید می‌توانید به صفحه بعد بروید. در غیر این صورت دکمه مرحله بعد برای شما فعال نخواهد بود و لازم است ابتدا شرایط لازم را فراهم کنید و بعد اقدام به ثبت نام در پنل اینکام کنید.

زمانی که وارد این سیستم می‌شوید ممکن است با اصطلاحاتی مواجه شوید که معنای دقیق آن‌ها را ندانید. در مقاله راهنمای پنل درآمدزایی آپارات تمامی این اصطلاحات و معنای آن‌ها را به تفصیل توضیح داده‌ایم.

چطور درخواست واریز درآمد خود را در آپارات ثبت کنیم؟

درخواست واریز درآمد در پنل آپارات بسیار ساده است. شما در ابتدا باید وارد کانال خود در آپارات شوید، سپس به بخش گزارش درآمد رفته و بر روی واریز درآمد کلیک کنید. در این قسمت باید اطلاعات هویتی و بانکی‌ خود را احراز کنید. این اطلاعات به صورت سیستماتیک بررسی می‌شود و اگر مغایرتی وجود نداشته باشد، می‌توانید درخواست برداشت درآمدتان را ثبت کنید. توجه کنید که درآمد شما باید بیشتر از ۴ میلیون ریال باشد تا بتوانید درخواست واریز داشته باشید. پس از درخواست واریز، درآمد شما تا هفت روز کاری آینده واریز می‌شود.

چطور درخواست واریز درآمد خود را در آپارات ثبت کنیم؟

درآمد از آپارات چقدر است؟

در حال حاضر (تاریخ اسفند ۱۴۰۱) بیش از ۴ هزار نفر با داشتن شرایط ثبت نام سرویس اینکام، وارد این سیستم شده‌اند و با کسب درآمد از آپارات با گوشی و کامپیوتر توانسته‌اند منبع درآمد خوبی برای خود داشته باشند. البته درآمد کانال‌ها با یکدیگر متفاوت است و به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه توضیح می‌دهیم؛ به طوری که این درآمد برای برخی به عنوان منبع درآمد جانبی و برای برخی دیگر حتی به عنوان منبع درآمد اصلی در نظر گرفته می‌شود.

تولیدکنندگانی که در سیستم درآمدزایی عضو هستند، می‌توانند در هر زمانی که خودشان مایل بودند درخواست برداشت درآمد خود را در پنل کاربری ثبت کنند و حداکثر تا ۷ روز کاری، مبلغ به حساب‌شان واریز خواهد شد. و برای ثبت درخواست برداشت جدید، باید ۷ روز از آخرین درخواست قبلی‌تان گذشته باشد.

حداقل سقف درخواست واریز وجه به حساب تولیدکننده ۴۰۰ هزار تومان است.

در حال حاضر ماهانه با بیش از ۱۰ هزار کانال تسویه می‌شود.

چند نمونه از پردرآمدترین کانال‌های آپارات

یکی از پرسش‌هایی که ذهن بسیاری از کاربران را مشغول کرده این است که درآمد از آپارات چقدر است و در صورتی که به طور مداوم تولید محتوا انجام دهم درآمد من از آپارات چقدر خواهد بود. همچنین کاربران با مفاهیم و اصطلاحاتی در سیستم اینکام مواجه می‌شوند که عدم آشنایی با مفهوم آن‌ها، ممکن است باعث سردرگمی آن‌‍‌ها شود.

مقاله مرتبط: توضیح اصطلاحات سرویس درآمدزایی آپارات

برای پاسخ به سوال مبلغ درآمدزایی، چند مثال واقعی از درآمد چند کانال در ادریبهشت ماه ۱۴۰۲ را خدمت شما ارائه می‌کنیم:

به عنوان مثال، یک کانال آموزشی که در حوزه آموزش و تدریس دروس ابتدایی فعالیت می‌کند، حدود ۱۴۵ میلیون تومان درآمد از آپارات داشته است.

گیمرها و افراد علاقمند به بازی‌های کامپیوتری نیز معمولا درآمدهای خوبی از طریق آپارات کسب می‌کنند. یکی از کانال‌های مربوط به گیم حدود ۲۳۶ میلیون تومان فقط از طریق نشر محتوا درآمد داشته است.

لازم به ذکر است که استریمرها و گیمرها از سه طریق دیگر نیز می‌توانند درآمد داشته باشند که در مقاله روش‌های درآمدزایی از استریم در مورد آن‌ها صحبت کرده‌ایم.

کانال دیگری که در حوزه خودرو و وسایل نقلیه فعالیت می‌کند، توانسته است حدود ۸۰ میلیون تومان، از طریق تولید محتوای ویدیویی در آپارات کسب درآمد داشته باشد.

یکی از مدرسین خوب آپارات هم که در حوزه علوم پایه تولید محتوا می‌کرد، در این ماه توانست حدود ۵۶ میلیون تومان درآمد کسب کند.

در حوزه فناوری و رایانه هم مثال خوب دیگری داریم که توانسته است حدود ۳۳ میلیون تومان، تنها با تولید محتوای ویدیویی و انتشارش در آپارات بدست آورد.

ثبت‌نام سیستم درآمدزایی آپارات

نحوه محاسبه درآمد از آپارات؛ شاخص‌های محاسبه درآمد

به طور کلی، سه عامل بر محاسبه درآمد هر کانال موثر هستند که این سه در کنار هم، درآمد هر کانال را مشخص می‌کنند. توجه داشته باشید که هر یک از این موارد، به تنهایی نمی‌توانند مبنای درآمد شما باشند و ضرب این سه شاخص، درآمد شما را تعیین می‌کند.

۱- شاخص RPM

RPM یا Revenue Per Mile درآمد به ازای هر ۱۰۰۰ بازدید است که به صورت سیستمی برای هر کانال محاسبه می‌شود.

در حال حاضر (مهر ۱۴۰۲) نرخ RPM به طور متوسط بین ۱۰ الی ۱۰۰ هزار تومان است.

۲- سهم تولیدکننده از درآمد آپارات

یکی از دیگر از عواملی که تاثیر مهمی در درآمد آپارات دارد سهم تولیدکننده از درآمد آپارات است. همان‌طور که می‌دانید درآمد حاصل از پخش تبلیغات در آپارات با صاحبان کانال‌های عضو سیستم درآمدزایی، تقسیم می‎‌شود؛ این درصد همان درصد سهم تولیدکننده از درآمد آپارات است که در ادامه در مورد آن توضیح می‌دهیم.

سهم تولیدکننده از درآمد آپارات، برای تمام کانال‌ها یکسان نیست و به طور کلی بین ۵۰ الی ۷۰ درصد متغیر است.

مسلما هرچقدر سهم شما از درآمد آپارات، بیشتر باشد درآمدتان نیز بیشتر خواهد بود. این که چه درصدی به کانال شما تعلق پیدا کند به عوامل مختلفی بستگی دارد.

نوع و کیفیت محتوا، یونیک بودن موضوع و محتوای تولیدی، حرفه‌ای بودن ویدیو، میزان استقبال و توجه کاربران و تجهیزات استفاده شده برای ساخت ویدیو، نحوه تدوین و ویرایش ویدیو، پژوهشی بودن محتوای تولیدی و… از جمله عوامل موثر بر تعیین این درصد است.

سهم تولیدکننده از درآمد آپارات، به طور پیش فرض از ۵۰% شروع می‌شود و به صورت سیستمی، در ابتدای هر ماه مورد بازبینی قرار می‌گیرد.

شاخص درآمد آپارات

۳- تعداد نمایش موفق تبلیغ در هر کانال

عامل دیگری که در تعیین درآمد ماهیانه هر کانال تاثیرگذار است تعداد نمایش‌های موفق تبلیغات است.

طبق قوانین درآمدزایی آپارات، هر تبلیغی که بیش از ۶ ثانیه توسط کاربر دیده شود به عنوان یک نمایش موفق در نظر گرفته می‌شود و درآمد حاصل از آن با صاحب کانال تقسیم می‌شود.

محاسبه درآمد آپارات

۳ موردی که در بالا توضیح دادیم عوامل موثر بر درآمد شما هستند و (علیرغم تصور اشتباهی که برخی کاربران دارند) نمی‌توان یکی از آن‌ها را به تنهای معیار و مبنای محاسبه درآمد قرار داد.

در واقع، ضرب این ۳ شاخص، درآمد ماهیانه هر کانال عضو سیستم درآمدزایی را مشخص می‌کند.

چه عوامل دیگری در افزایش درآمد آپارات تاثیرگذار هستند؟

در این جا لازم است چند نکته را توضیح دهیم.

اول این که لازم است به مفهوم «نمایش موفق تبلیغ» و این مسئله که تعداد نمایش موفق تبلیغ در محاسبه درآمد کانال در نظر گرفته می‌شود توجه داشته باشید. به این ترتیب اگر کاربری یک تبلیغ را بیش از ۶ ثانیه نبیند و قبل از آن تبلیغ را رد کند یا به کل صفحه را ببند، درآمدی به ازای آن تبلیغ برای شما محاسبه نمی‌شود.

دوم توجه به تعداد بازدید کل ویدیوهای کانال یا Total watch time است. همان طور که گفتیم به ازای هر پخش موفق تبلیغ روی ویدیوهای شما، درصدی از مبلغ تبلیغ در حساب شما قرار خواهد گرفت. حال هرچقدر تعداد بازدیدهای ویدیو و کل کانال شما بیشتر باشد در نتیجه با تقریب خوبی می‌توان نتیجه گرفت که تعداد پخش موفق‌ تبلیغات هم بیشتر خواهد بود؛ در نتیجه درآمد ماهانه بیشتری خواهید داشت.

به همین دلیل، یکی از راه‌های مهم و تاثیرگذار در افزایش درآمد ماهیانه آپارات، بهبود کیفیت تولید محتوا و ویدیوهایی است که در کانالتان قرار می‌دهید.

هرچقدر محتوای یونیک و باکیفیت‌تری بسازید و در ویدیوهایتان موضوعات جذاب و مفیدی مطرح کنید می‌توانید بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشید و علاوه بر شناخته شدن و مطرح شما نام و برندتان، درآمدزایی بیشتری هم داشته باشید. اگر مایل هستید، از کانال خود درآمد بیشتری کسب کنید، پیشنهاد می‌کنیم؛ حتما مقاله ” ۴ پارامتر مهم و کلیدی برای کسب درآمد بیشتر از آپارات ” را مطالعه کنید.

اما در رابطه با این موضوع لازم است به یک نکته مهم توجه کنید:

درست است که هرچقدر Total watch time کانال شما بیشتر باشد درآمد ماهیانه کانال شما هم بیشتر می‌شود. اما تعداد بازدید کانال معادل تعداد پخش موفق تبلیغ نیست؛ به عنوان مثال، اگر بازدید کانال شما در یک ماه اخیر ۵۰ هزار بوده؛ لزوما ۵۰ هزار تبلیغ موفق روی ویدیوهای شما پخش نشده است.

علاوه بر مفهوم پخش موفق تبلیغ که در بالا توضیح دادیم؛ لازم است به این مسئله توجه کنید که:

همه ویدیوهای منتشر شده در آپارات، حاوی تبلیغات نیستند.

به عنوان مثال ممکن است در یک بازه زمانی به دلایل مختلف تعداد سفارش‌های تبلیغ توسط برندها و افراد کاهش پیدا کند و تعداد تبلیغاتی که قرار است در آپارات پخش شود نسبت بسیار کمی از تعداد ویدیوهای موجود در وبسایت آپارات باشد. در نتیجه، ممکن است در برخی ویدیوها اصلا تبلیغی پخش نشود.

به همین دلیل، نمی‌توان تعداد بازدید کل کانال را مبنای محاسبه درآمد دقیق ماهیانه قرار داد.

به طور میانگین، کاربران در ۷۰% بازدید ویدیوها شاهد تبلیغات ویدیویی هستند.

سخن آخر

پلتفرم آپارات در راستای حمایت از تولیدکنندگان محتوا اقدام به راه‌اندازی سیستم درآمدزایی یا اینکام کرده است و سود حاصل از نمایش تبلیغات را با صاحبان کانال‌های محتوایی تقسیم می‌کند. در این مقاله در مورد سیستم درآمدزایی و نحوه ورود به آن را توضیح دادیم و تعرفه درآمد و شاخص‌ها و معیارهای محاسبه درآمد هر کانال را شرح دادیم.

همان طور که در بالا به آن اشاره کردیم، کیفیت محتواهای تولید شده نقش بسیار مهمی در افزایش یا کاهش درآمد شما دارد؛ به همین دلیل با تمرکز بر تولید ویدیوهای باکیفیت و جذاب می‌توانید درآمد بالاتری داشته باشید. با توجه به مثال‌های واقعی که ذکر کردیم، درآمد از آپارات حتی می‌تواند به عنوان منبع درامد اصلی شما در نظر گرفته شود و شغل تولید محتوا را به صورت تمام وقت انجام دهید.

در وبلاگ آپارات صدها مقاله آموزشی در مورد تولید محتوای ویدیویی مثل قواعد ساخت ویدیو آموزشی و راهکارهای دیده شدن ویدیو تا انتها وجود دارد که با مطالعه آن‌ها می‌توانید ویدیوهای باکیفیت‌تر، جذاب‌تر و موفق‌تری بسازید و در نتیجه به درآمد بالاتری دست پیدا کنید.

امیدواریم با مطالعه این مقاله، جواب پرسش‌هایتان راجع به سیستم اینکام پیدا کرده باشید و بتوانید با تولید محتوای باکیفیت و جذاب، درآمد ماهیانه خوبی بدست آورید. یادتان باشد درآمد بیشتر در گرو تولید ویدیوهای جذاب‌تر است و هرچقدر بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشید مسلما درآمد بالاتری نیز از طریق سیستم اینکام آپارات خواهید داشت.

مطالب پیشنهادی برای شما
36 نظرات
  1. سکوت طلایی می گوید

    سلام
    آموزش موسیقی طبق متد بین المللی با حداقل هزینه (فقط علاقه،وقت و تمرین)
    هر موردی که با موسیقی،شعر،ادب،عرفان و فلسفه در ارتباط باشه !
    در مورد لایک و فالو حتما” مقابله به مثل خواهد شد 😉
    سپاس فراوان از آپارات

  2. سکوت طلایی می گوید

    سلام
    آموزش موسیقی طبق متد بین المللی با حداقل هزینه (فقط علاقه،وقت و تمرین)
    هر موردی که با موسیقی،شعر،ادب،عرفان و فلسفه در ارتباط باشه !
    در مورد لایک و فالو حتما” مقابله به مثل خواهد شد 😉

  3. خیاط باشی ها می گوید

    ممنون از توضیحات مفید و کاربردی تون
    حتما در پیج عالی khayatbashiha (خیاط باشی ها)
    ازشون استفاده میکنم.

    1. فریبا امامی می گوید

      بی‌صبرانه منتظریم محتواهایتان را ببینیم.

  4. BABAK می گوید

    اسم من بابک هستش.
    ممنون از اپارات به خاطر احترامی که قایله برامون.
    ارزوی موفقیت برای همه.
    اسم چنلم : B_Game

  5. tina1474 می گوید

    سلام من تینا هستم و یه آشپز خونه نقلی تو اپارات دارم خوشحال میشم به پیج tina1474 یا آشپز خونه نقلی تینا هم سر بزنید و بسیار ممنونم از اپارات چون باعث شده من هم به در آمد زایی بیافتم …

    1. فریبا امامی می گوید

      تینا جان امیدواریم بزودی کلی مخاطب درجه یک پیدا کنی. 😊

  6. مصطفی می گوید

    خب منو دنبال کنید 200 تام پر بشه بازیدشو یکاری میکنم 🙂 gatemardy

    1. ایدا می گوید

      آره واقعا

  7. Crow می گوید

    هعی crow killer رو فالو کن

  8. امید می گوید

    ممنون میشم پیج بنده رو دنبال کنید عزیزان

  9. mosigamer20013 می گوید

    ممنون

  10. ناشناس می گوید

    من توی کانال آپاراتم آموزش ادیت میدم
    ممنون میشم دنبالم کنید 👈 editor_fatemeh@

  11. ناشناس می گوید

    من توی کانال آپاراتم آموزش ادیت میدم
    ممنون میشم دنبالم کنید 👈 editor_fatemeh

  12. Khamirsazan می گوید

    خمیرسازان و دنبال کنید،شاد باشید

  13. من می گوید

    فالو فراموش نشه

  14. حسین لطفی می گوید

    سلام دوستان مدتیه داخل کانالم, رادیو آموزش
    ویدیو های آموزشی متنوع و کاربردی میزارم
    بهم سر بزنید🙏
    مرسی از آپارات
    https://www.aparat.com/h.lotfi

    1. Waisullah می گوید

      سلام من تازه عضو شدم با ویدیو های جدید ممنون میشم اگر دنبال کنید

  15. حمید ریج | HamidRage می گوید

    یه سر به پیج حمید ریج هم بزنید 🙂 درامدم تازه شروع شده و راضیم از اپارات

    1. فریبا امامی می گوید

      حمید ریج، خوشحالیم که به سیستم درآمدزایی آپارات پیوستید.

  16. مجید می گوید

    از آپارات ممنونم،همیشه بهترین بوده وهست

    1. فریبا امامی می گوید

      مجید عزیز، ممنون از کامنتت.

  17. ناشناس می گوید

    باید برای تبلیغ ان کسی که فیلم میگذارد پول بدهد

    1. فریبا امامی می گوید

      بله

  18. داوود می گوید

    سلام
    در مورد فیلم و سریال چقدر درامد هست چون دارم فعالیت میکنم

  19. ناشناس می گوید

    ممنون دنبال کنبد حتما

  20. ناشناس می گوید

    فاااااااااااااالللللللللللللللو

  21. ناشناس می گوید

    ممنون فالو=فالو

  22. بررسی لگوی اصل دانمارک می گوید

    عالی ممنون.

  23. جوان گیم می گوید

    حیف که به بازنشر کننده ها تعلق نمیگیره . کاش یه کاری بکنید بازنشر کننده ها هم درآمد داشته باشن

    1. سیدرضا موسوی می گوید

      چه توقعاتی از آپارت دارین ها!!
      برای چه به بازنشر کننده ها پول بدن؟
      همه بازنشر کردن بلدن

  24. ناهید می گوید

    بسیتر عالی و کاربردی سپاس⚘⚘⚘

  25. محمدسام دهقانی می گوید

    عالی

  26. رضا خیل تاش می گوید

    آپارات باید بزاره دوبلور ها و زیرنویس ها هم درآمد داشته باشن اونا هم زحمت میکشن حداقل به کسایی که کیفیتی بالایی توی دوبله یا زیرنویس داره باید درآمد تعلق بگیره

    1. محسن می گوید

      دقیقا منم موافقم

  27. آریا رام می گوید

    تشکر از مطالب مفیدتون

نظر شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.